نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

بازی خلیل زاده با احساس هواداران استقلال|بدهی به شفر پرداخت نشد

  • کد خبر: ۴۷۳۰۴
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
بازی خلیل زاده با احساس هواداران استقلال|بدهی به شفر پرداخت نشد
رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درحالی ادعا کرده درباره شفر خبر خوشی برای هواداران استقلال در راه خواهد بود که هنوز نتوانسته کل بدهی این مربی را پرداخت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اسماعیل خلیل زاده، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از طریق اینستاگرام خود به هواداران باشگاه استقلال اطلاع داد که مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به حسابی در کرواسی که گفته می‌شود متعلق به وینفرد شفر است انتقال داده است.

خلیل زاده درحالی خبر از پرداخت این مبلغ داده که مطالبات شفر ۶۱۳ هزار دلار است و باشگاه استقلال باید تمام مبلغ را به حساب این مربی واریز کند و گرنه پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته خواهد ماند ونمی‌تواند از بازیکنان جدید بهره بگیرد. اینکه چرا هیات مدیره باشگاه استقلال تمام مطالبات شفر را یک جا پرداخت نکرده روشن نیست، اما از آن بدتر فضایی است که عضو هیات مدیره این باشگاه ایجاد کرده و در روز‌های اخیر مدام از انتشار خبری خوش برای هواداران می‌داد، اما دست آخر مشخص شد که خبر خوش عضو هیات مدیره پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از بدهی این مربی آلمانی است؛ بنابراین نمی‌توان همچون اسماعیل خلیل زاده مدعی بود که خبر خوشی به گوش هوادارن باشگاه استقلال رسیده مگرآنکه در روز‌های آتی همه مطالبات پرداخت شود تا باشگاه استقلال بتواند از بازیکنان جدید خود در لیگ بیستم استفاده کند.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال با پرونده‌های دیگری نیز دست و پنجه نرم می‌کند مشخص نیست که تا زمان باقی مانده آیا بدهی شفر پرداخت خواهد شد یا خیر؟! رفتار مدیران باشگاه استقلال در قبال بدهی‌های سبب بدبینی گسترده‌ای میان هوادارن این باشگاه شده و شاید یکی از دلایلی که سبب شد روز گذشته بازهم تعدادی از هواداران مقابل مجلس حاضر شده و نسبت به وضعیت این باشگاه اعتراض کنند همین بلاتکلیفی‌ها است. باشگاه استقلال در حال حاضر با بدهی به برخی بازیکنان داخلی نیز مواجه است. نمونه اش ارسلان مطهری که گفته شد هنوز مطالبات خود را به صورت تمام و کمال دریافت نکرده و حتی خبری از باشگاه استقلال پیرامون این بازیکن به بیرون منتشر شد که مطهری به دلیل بدهی‌ها درحال از دست دادن منزل شخصی خود هم هست. به هرحال باشگاه استقلال اگر می‌خواهد پنجره نقل وانتقالاتی‌اش باز شود باید هرچه زودتر این مانع بزرگ ۴۱۳ هزار دلاری را از پیش روی خود بردارد و گرنه قوانین سفت و سخت فیفا شوخی بردار نیست و آن‌ها پرداخت ۲۰۰ هزار دلار از مطالبات شفر را دلیلی برپایان محرومیت استقلال نخواهند دانست و هیچ بعید نیست محرومیت‌های سفت و سخت تری هم گریبان باشگاه استقلال را بگیرد.

عجیب است که مدیران باشگاه استقلال درحالی که می‌دانند تا چه زمانی برای پرداخت مطالبات شفر و دیگر طلبکاران وقت دارند، اما باز هم کار پرداخت را به دقایق پایانی موکول می‌کنند! این رفتار نشان می‌دهد برخی درباشگاه استقلال یا به دنبال قرار گرفتن در صدر اخبار هستند و یا اینکه علاقه دارند هواداران این باشگاه بی جهت استرس بکشند و دچار نگرانی شوند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->